get a little closer

klockan är 23.56 och det är snart en ny dag. en dag lite närmare skola, en dag lite närmare döden.
innan skolan börjar ska jag ha räknat matte, fixat ett nedslag ( which will never happen) och tränat som fan till franskaprovet. men ja. tror inte direkt att någon av de där sakerna kommer hända.
jag är trött och seg och jag vill att min bror ska komma hem, för lägenheten är alldeles för tyst när bara jag och nasse är hemma. längtar tills imorgon då jag och mamma ska ta en såndär mysafton bara hon och jag (kanske sarah), titta på melodifestivalen och proppa i oss godis. förhoppningsvis.
har ont i magen. ska snart återgå till att spela pokémon tror jag.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (publiceras inte):

URL:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0