the one i'll always love, the one who really messed me up

NEJ. NEJ. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Mitt liv är över, SERIÖST. Okej inte. Men, men, men nästan.
Jag har nyss sett färdigt alla avsnitt med Christian & Oliver där Oliver är med och jag typ avlider för nu har jag inget att titta på!??!?!?! För nu ska ju Oliver till Ibiza och kommer inte tillbaka förrän den 27 januari och jag är ledsen och klarar inte av att titta nu när bara Christian är med. :'(:'(:'(
Funderar på att se Shelter, för jag älskar Shelter och det är min favoritfilm men sen vet jag inte om jag orkar för nu är jag typ bajsig över Christian & Oliver. MEN JA. Jag borde räkna matte, men jag orkar inte. Men kanske, snart. Jag typ fattar inte det jag räknar, men mmmmmm skit samma. Och tjena om mindre än en månad ska jag välja hehehehe. Det kommer suga rumpa.

Nu ska jag lägga mig i min säng och lyssna på We The Kings och drömma att jag hade Travis. Eller kanske Christian & Oliver.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (publiceras inte):

URL:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0